Թանկարժեք քարը «առակ» վերլուծում

 Մի իմաստուն կին ճամփորդելիս առվի կողքին ընկած թանկարժեք քար գտավ : Հաջորդ օրը նա մի ճամփորդի հանդիպեց, ով շատ քաղցած էր, և կինը իր մոտի հացը կիսեց նրա հետ: Երբ կինը պայուսակի մեջ էր դնում հացի մյուս կտորը, անցորդը նրա պայուսակի մեջ նկատեց թանկարժեք քարը և խնդրեց կնոջից, որ նա այն նվիրի իրեն: Կինն առանց վարանելու թանկարժեք քարը նվիրեց [...]

Դաս 22 09.10.2018

Ամբողջ թվերի գումարումը Տեսական նյութ Կանոն 1. Միեւնույն նշանն ունեցող ամբողջ թվերի գումարը գտնելու համար պետք է` 1. գումարել գումարելիների բացարձակ արժեքները, 2. ստացված թվից առաջ դնել գումարելիների նշանը։ Օրինակ՝ +5+(+2)=+(5+2)=+7=7 -5+(-2)=-(5+2)=-7 Կանոն 2. տարբեր նշաններ ունեցող ամբողջ թվերի գումարը գտնելու համար պետք է` 1. այդ թվերի բացարձակ արժեքներից ավելի մեծից հանել ավելի փոքրը, 2. [...]

♥♥Ի՞նչն է ինձ անհանգստացնում♥♥

Ես Լիլիթն եմ, և ինձ շատ բաներ են անհանգստացնում: Անհանգստացնում է այն, որ հանկարծ մայրիկս հիվանդանա և ես ոչ մի բանով նրան չկարողանամ օգնել: Անհանգստացնում է այն, երբ մթության մեջ եմ, սկսում է վախենալի բաներ երևալ աչքիս: Նաև անհանգստացնում է այն, որ ինձ անհանգստացնում են և ես սկսում եմ նեռվայնանալ, կամ սկսում եմ սեղանին շատ [...]