Երկհնչյունների ուղղագրությունը (յա-իա-եա), կատարիր առաջադրանքները
♥♥Հովհաննես Թումանյանի «Անբախտ վաճառականները», նորից կարդա և կատարիր առաջադրանքները՝♥♥
1. Թվարկիր հերոսներին, յուրաքանչյուրին բնութագրիր մեկ դիպուկ բառով: Ճայ — մոլորված, Չղջիկ — սուտասան, Փուշ — ստիպող, ընկերներ — հոգատար:
2. Կազմիր 5 հարց ստեղծագործության վերաբերյալ:
- Ինչպե՞ս Ճայը մոլորվեց:
- Ի՞նչ երկրներ գնաց Ճայը:
- Չղջիկը ի՞նչ սուտ հորինեց:
- Ո՞րտեղ Չղջիկը հանդիպեց Փուշին:
- Ինչո՞ւ Չղջիկը խաբեց Փուշին:
Երկհնչյունների ուղղագրությունը (յա-իա-եա), կատարիր առաջադրանքները
1.Կազմիր բառեր, ուշադրություն դարձրու կազմածդ բառերը մեծատառ են գրվում, թե փոքրատառ:
ա ) Ասիա+ական — ասիական, Անգլի+ական — անգլիական, Բուլղարիա+ական — բուլղարական
բ ) Եվրոպա+ացի — եվրոպացի, Ֆրանսի+ացի — Ֆրանսիացի, Բրազիլիա+ացի — բրազիլացի
գ) Իսպանիա+երեն — իսպաներեն, Իտալիա+երեն — իտալերեն, Անգլիա+երեն — անգլերեն
2.Աշխարհի քարտեզին նայելով՝ լրացրու շարքերը պետությունների այնպիսի անուններով, որոնք վերջանում են իա-ով:
Եվրոպա — Անգլիա, Իսպանիա, ֆրանսիա
Ասիա — Ճապոնիա, Մոնղոլիա
Աֆրիկա — Լիվիա, Նիգերիա, Մավրիտանիա
Ամերիկա — Բրազիլիա, Բոլիվիա
3. Լրացրու շարքերը համապատասխան երկհնչյուն ունեցող անձնանուններով:
Տղամարդու անուն՝ Անանիա, Երեմիա, Զաքարիա, Իլյա, Սուքիաս
Կնոջ անուն՝ Օֆելյա, Մարիամ, Մարիա, Ասյա, Արաքսյա, Մելանյա:
***
4.Կազմի՛ր բառեր` տրված արմատները դնելով բառի սկզբում և վերջում:
երգ, եղբայր, երանգ, օր, օգուտ, օծել, օգնել, որդի, որակ, ուղի:
Օրինակ՝ երգ- երգչուհի, համերգ
Եղբայր — հորեղբայր, եղբայրասեր
Երանգ — երփներանգ, երանգածուփ
Օր — օրացույց, առօրյա
օգուտ — անօգուտ, օգտակար
օծել — ոսկեզօծ, օծանելիք
օգնել — օգնական, շտապօգնություն
որդի — որդեգրել,
որակ — անորակ, որակազուրկ
ուղի — անուղի,
5.Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտիր բաղադրյալ բառերով:
Ամենից երկար, մեր ժամանակների — ժամանակակից , բարձր որակ ունեցող — բարձրորակ, խիտ սաղարթներ ունեցող — սաղարթախիտ, նուրբ ճաշակով — նրբաճաշակ, ասֆալտով պատված — ասֆալտապատ, սարսափ ազդող — սարսափազդու, եղբոր նման — եղբայրաբար:
Օրինակ՝ ամենից երկար-ամենաերկար
6.Անհրաժեշտության դեպքում գրի՛ր մեծատառով:
Իմ պապը՝ Վահանը, սասունցի էր և մեծ պատիվ էր ունեցել հայրենի գյուղում: Նա շատ էր սիրում պատմություններ, առանձնապես սիրում էր պատմել Սասունցի Դավթի և Մեծ Մհերի մասին:
7.Պատմի՛ր քո ընկերներից մեկի մասին, առանց նրան անվանելու:
Ես ունեմ մի ընկերուհի: Ես նրան այնպես եմ սիրում, կարծես իմ հարազատը լինի: Նրա և իմ հայրիկները ծանոթ են և երկուսիս հայրիկներն էլ աշխատել են Ծաղկաձորում: Մենք դասի ժամանակ իրար կողք ենք նստում, կարելի է ասել մենք համարյա ամեն օր միասին ենք: Մենք սիրում ենք նույն երգերը և ֆիլմերը: Օրինակ՝ «Школа рока», «Նվագախմբի երեխաները», իսկ երգերից սիրում ենք «Open kids»: Մենք ամենալավ ընկերներն ենք: