Рубрика: Մայրենի

Մայրենի 12.02.2018

Երկհնչյունների ուղղագրությունը (յա-իա-եա), կատարիր առաջադրանքները

♥♥Հովհաննես Թումանյանի «Անբախտ վաճառականները», նորից կարդա և կատարիր առաջադրանքները՝♥♥
1. Թվարկիր հերոսներին, յուրաքանչյուրին բնութագրիր մեկ դիպուկ բառով:                    Ճայ — մոլորված, Չղջիկ — սուտասան, Փուշ — ստիպող, ընկերներ — հոգատար:

2. Կազմիր 5 հարց ստեղծագործության վերաբերյալ:

  1. Ինչպե՞ս Ճայը մոլորվեց:
  2. Ի՞նչ երկրներ գնաց Ճայը:
  3. Չղջիկը ի՞նչ սուտ հորինեց:
  4. Ո՞րտեղ Չղջիկը հանդիպեց Փուշին:
  5. Ինչո՞ւ Չղջիկը խաբեց Փուշին:

 

Երկհնչյունների ուղղագրությունը (յա-իա-եա), կատարիր առաջադրանքները

1.Կազմիր բառեր, ուշադրություն դարձրու կազմածդ բառերը մեծատառ են գրվում, թե փոքրատառ:

ա ) Ասիա+ական — ասիական, Անգլի+ական — անգլիական, Բուլղարիա+ական — բուլղարական

բ ) Եվրոպա+ացի — եվրոպացի, Ֆրանսի+ացի — Ֆրանսիացի, Բրազիլիա+ացի — բրազիլացի

գ) Իսպանիա+երեն — իսպաներեն, Իտալիա+երեն — իտալերեն, Անգլիա+երեն — անգլերեն

2.Աշխարհի քարտեզին նայելով՝ լրացրու շարքերը պետությունների այնպիսի անուններով, որոնք վերջանում են իա-ով:

Եվրոպա — Անգլիա, Իսպանիա, ֆրանսիա

Ասիա — Ճապոնիա, Մոնղոլիա 

Աֆրիկա — Լիվիա, Նիգերիա, Մավրիտանիա

Ամերիկա — Բրազիլիա, Բոլիվիա 

3. Լրացրու շարքերը համապատասխան երկհնչյուն ունեցող անձնանուններով:

Տղամարդու անուն՝ Անանիա, Երեմիա, Զաքարիա, Իլյա, Սուքիաս

Կնոջ անուն՝ Օֆելյա, Մարիամ, Մարիա, Ասյա, Արաքսյա, Մելանյա:

***

4.Կազմի՛ր բառեր` տրված արմատները դնելով բառի սկզբում և վերջում:

երգ,  եղբայր, երանգ, օր, օգուտ, օծել, օգնել, որդի, որակ, ուղի:

Օրինակ՝ երգ- երգչուհի, համերգ

Եղբայր — հորեղբայր, եղբայրասեր

Երանգ — երփներանգ, երանգածուփ

Օր — օրացույց, առօրյա

օգուտ — անօգուտ, օգտակար

օծել — ոսկեզօծ, օծանելիք

օգնել — օգնական, շտապօգնություն

որդի — որդեգրել,

որակ — անորակ, որակազուրկ

ուղի — անուղի,

5.Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտիր բաղադրյալ բառերով:

Ամենից երկար, մեր ժամանակների — ժամանակակից , բարձր որակ ունեցող — բարձրորակ, խիտ սաղարթներ ունեցող — սաղարթախիտ,  նուրբ ճաշակով — նրբաճաշակ, ասֆալտով պատված — ասֆալտապատ, սարսափ ազդող — սարսափազդու, եղբոր նման — եղբայրաբար:

Օրինակ՝ ամենից երկար-ամենաերկար

6.Անհրաժեշտության դեպքում գրի՛ր մեծատառով: 

Իմ պապը՝ Վահանը, սասունցի էր և մեծ պատիվ էր ունեցել հայրենի գյուղում: Նա շատ էր սիրում պատմություններ, առանձնապես սիրում էր պատմել Սասունցի Դավթի և Մեծ Մհերի մասին:

7.Պատմի՛ր քո ընկերներից մեկի մասին, առանց նրան անվանելու:

Ես ունեմ մի ընկերուհի: Ես նրան այնպես եմ սիրում, կարծես իմ հարազատը լինի: Նրա և իմ հայրիկները ծանոթ են և երկուսիս հայրիկներն էլ աշխատել են Ծաղկաձորում: Մենք դասի ժամանակ իրար կողք ենք նստում, կարելի է ասել մենք համարյա ամեն օր միասին ենք: Մենք սիրում ենք նույն երգերը և ֆիլմերը: Օրինակ՝ «Школа рока», «Նվագախմբի երեխաները», իսկ երգերից սիրում ենք «Open kids»: Մենք ամենալավ ընկերներն ենք:

 

Реклама

Автор:

Բարև ձեզ, սիրելի երեխաներ, ես Լիլիթ Արևշատյանն եմ: Ես 7 տարեկան եմ և շուտով կդառնամ 8 տարեկան: Ես սիրում եմ երգել, պարել, նույնիսկ խաղալ և ծանոթանալ նոր երեխաների հետ: Ես կարողանում եմ նկարել, գունավոր թղթերով աշխատել և մայրիկիս օգնել:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s